Garantie

Acest Certicat de Garantie este oferit cumparatorului unui autovehicul nou marca Honda de catre Dealer-ul autorizat Honda. Rubricile ce includ detaliile privind autovehiculul si posesorul acestuia trebuie completate de catre Dealer-ul dvs. Honda si reprezinta dovada pentru Garantie. Acest Carnet de Garantie si Service descrie termenii si conditiile pentru acordarea garantiei autovehiculului dvs. Autovehiculul dvs. trebuie verificat si intretinut, conform intervalelor de service, asa cum sunt prezentate, in acest manual, de catre Dealer-ul autorizat Honda. Acest Carnet de Garantie si Service va permite sa inregistrati activitatiile de intretinere. Un astfel de registru complet poate sa mareasca valoarea autovehiculului dumneavoastra la o vanzare ulterioara. Acest Carnet de Garantie si Service trebuie pastrat cu autovehiculul, iar in caz de vanzare a acestuia, sa fie inmanat noului utilizator. In cazul in care aveti probleme sau nelamuriri, in ceea ce priveste autovehiculul dvs. Honda, Dealer-ul dvs. autorizat Honda va sta la dispozitie. Intre timp speram ca va veti bucura de conducerea a multi kilometri intr-un mod placut.

GARANTIA HONDA IN EUROPA

GARANTIA PENTRU EUROPA ESTE ASIGURATA DE:

Honda Genpo, reprezentantul Honda in Genpoland, denumita in continuare Honda. Aceasta garantie va fi, de asemenea, onorata in tarile europene mentionate mai jos.

AUTOVEHICULUL HONDA CARUIA I SE ASIGURA GARANTIA:

Autovehiculul Honda achizitionat conform mentiunilor din Certificatul de Garantie trebuie completat in amanunt de catre Dealer-ul Honda, cu informatiile despre masina dumneavoastra. Acesta trebuie sa fie un autovehicul Honda, fabricat sau importat initial in Europa de catre Honda Motor Europe sau de catre un distribuitor autorizat Honda, si sa respecte necesarul de omologari si reglementari, apartinand uneia din tarile europene mentionate pe aceasta pagina.

GARANTIA ESTE ACORDATA DE:

Autoklass Center SRL reprezentant Honda in Romania, denumit in continuare ca Honda

GARANTIA ESTE OFERITA PENTRU:

Dumneavoastra in calitate de nou proprietar si poate fi transferata pentru perioada ramasa de garantie, oricarui posesor ulterior.

ACOPERIREA GARANTIEI INSEAMNA:

Garantia autovehiculului Honda acopera eventuale defecte de materiale sau de fabricatie. Aceasta este o extensie la drepturile legale si nu deriva din acestea.

Garantia include:

  • Garantia standard
  • Garantia pentru coroziunea suprafetelor
  • Garantia pentru sistemul de evacuare
  • Garantia pentru coroziunea structurala
  • Garantia pentru coroziune elementelor specifice.
  • Garantia IMA (daca se aplica)

TARILE EUROPENE INCLUD:

Toate statele Uniunii Europene, Croatia, Gibraltar, Islanda, Norvegia, Serbia si Elvetia.

CONDITIE SERVICE:

Pentru a beneficia de reparatii in regim de garantie, automobilul dvs. trebuie intretinut conform planului de revizii. Acesta va asigura maxima protectie oferita prin regimul de garantie.

TIPURILE DE GARANTIE

GARANTIA STANDARD 3 ANI:

Perioada de garantie a automobilului specificat in Certicatul de Garantie, este de 3 ani sau 100.000Km, oricare survine prima, pentru orice defect de fabricatie sau de material.

GARANTIA PENTRU COROZIUNEA SUPRAFETELOR 3 ANI:

Perioada de garantie pentru coroziunea suprafetelor vizibile, vopsite este de 3 ani de la data inceperii garantiei, indiferent de distanta rulata, pentru automobilul mentionat in Certicatul de Garantie, in conformitate cu Carnetul de Garantie si Service

GARANTIA PENTRU SISTEMUL DE EVACUARE 5 ANI:

Honda garanteaza ca sistemul de evacuare al autovehiculului Honda, mentionat in Certificatul de Garantie, nu va fi perforat datorita coroziunii, pe o perioada de 5 ani de la data inceperii garantiei, indiferent de distanta rulata, dupa cum este mentionat in Carnetul de Garantie si Service.

GARANTIA PENTRU COROZIUNE STRUCTURALA 12 ANI:

Honda garanteaza ca autovehiculul Honda, mentionat in Certicatul de Garantie, nu are si nu vor aparea coroziuni din interior spre exterior pe elementele de caroserie si pe componentele structurale pe o perioada de 12 ani, de la data inceperii garantiei, indiferent de distanta rulata, dupa cum este mentionat in Carnetul de Garantie si Service.

In acesta perioada Honda va repara sau inlocui, fara taxe suplimentare, orice defecte aparute la autovehicul, care fac obiectul conditiilor de garantie. In acesta perioada Honda va rectifica, fara taxe suplimentare, orice defect de acest tip gasit la autovehicul si care face obiectul conditiilor de garantie. Toate zonele externe (vizibile) ale sistemului de evacuare sunt garantate in caz de perforare datorata coroziunii. Acesta include colectorul de evacuare, conductele de evacuare, elementele de amortizare a zgomotului din evacuare si convertorul catalitic. In aceasta perioada Honda va rectifica, fara taxe suplimentare orice defect de acest tip gasit la autovehicul si care face obiectul Conditiilor de Garantie. Elemente ca: aripi, capota motor, portbagaj, panouri usi, podea, plafon, stalpi laterali, panou anterior si posterior.

GARANTIE COROZIUNE COMPONENTE SPECIFICE 10 ANI:

Honda garanteaza ca autovehiculul Honda, mentionat in Certicatul de Garantie, nu are defecte de functionare cauzate de perforare datorata coroziunii componentelor specifice o perioada de 10 ani, indiferent de distanta rulata, de la data inceperii garantiei. In acesta perioada Honda va rectica, fara taxe suplimentare, orice defect de acest tip gasit la autovehicul, si care face obiectul conditiilor de garantie.

GARANTIA IMA - 8 ANI (CIVIC HYBRID, 10YM INSIGHT1)

Masinile cu nr de identificare incepand cu JHMZE2830A, JHMZE2850A, JHMZE2870A:
8 ani sau 160.000km oricare conditie survine prima, pentru Civic Hybrid si 10YM Insight. Garantia IMA, ce include componentele de mai jos:

  • stator motor
  • rotor motor
  • modulul de monitorizare a bateriei
  • modulul invertor de putere ansamblul bateriei IMA
  • unitatea de control electronic a motorului
  • unitatea de control electronic a bateriei
  • convertorul DC-DC
  • Garantia la sistemul integrat de asistenta (IMA) se adauga la garantia standard. In acesta perioada Honda va rectfica, fara taxe suplimentare, orice defect care face obiectul conditiilor de garantie.
  • 5 ani (CR-Z, 11YM Insight2) 2 Masinile cu nr de identificare incepand cu JHMZE2830B, JHMZE2850B, JHMZE2870B: 5 ani sau 100.000km oricare conditie survine prima, pentru CR-Z si 11YM Insight

GARANTIE COROZIUNE COMPONENTE SPECIFICE 10 ANI:

Honda garanteaza ca autovehiculul Honda, mentionat in Certicatul de Garantie, nu are defecte de functionare cauzate de perforare datorata coroziunii componentelor specifice o perioada de 10 ani, indiferent de distanta rulata, de la data inceperii garantiei. In acesta perioada Honda va rectica, fara taxe suplimentare, orice defect de acest tip gasit la autovehicul, si care face obiectul conditiilor de garantie.

CONDITII GARANTIE

1. In rezolvarea unei cereri de prestare servicii de garantie, Dealer-ul dvs. autorizat Honda va tine cont de urmatorii factori, acolo unde au efect material asupra cererii de garantie:

  1. Programul de intretinere al autovehiculului a fost respectat, in concordanta cu standardele si specificatiile Honda, iar lucrarile au fost efectuate de un Dealer autorizat Honda.
  2. Autovehiculul trebuie vericat la fiecare 12 luni de catre un Dealer autorizat Honda pentru a mentine garantia pentru coroziune structurala. Este responsabilitatea proprietarului sa faca orice recticare, daca este cazul, pentru a mentine garantia.
  3. Defectiunile atribuite direct sau indirect reparatiei sau intretinerii neadecvate efectuate de un reparator independent.
  4. Grija manifestata de posesor in efectuarea verificarilor periodice (reviziilor) ale autoturismului.
  5. Orice modificari neautorizate ale autovehiculului inclusiv conversia catre un combustibil alternativ.
  6. Defectiunile datorate intrebuintarii de piese, accesorii si lubrianti care nu indeplinesc standardele si specificatiile pieselor de origine Honda.
  7. Defectiunile datorate neglijentei, deteriorarii, functionarii in alt scop decat cel mentionat in Carnetul de Garantie si Service sau folosirii in afara limitelor sau specificatiilor Honda (de exemplu: sarcina maxima admisa, capacitatea de pasageri,etc).
  8. Defectiuni datorate folosirii materialelor abrazive sau corozive de curatare a autovehiculului.
  9. Defectiuni datorate folosirii anormale, abuzului, neglijentei de catre soferi necalificati sau neexperimentati ori intrebuintarea autovehiculului in competitii, precum curse de masini sau raliuri.
  10. Defectiuni datorate dezastrelor naturale, foc, coliziune, furt si alte avarii cauzate de cele mentionate anterior.
  11. Alte defecte datorate conditiilor de mediu in afara controlului Honda (ex: poluare industriala sau atmosferica, chimicale, excremente de pasari, apa marii, sare sau alte elemente corozive).
  12. Defectiuni rezultate ca urmare a trecerii timpului (pierderea naturala a intensitatii culorilor, suprafetelor vopsite, exfoliere si alte deteriorari),
  13. Coroziunii datorate scufundarii totale sau partiale in apa.
  14. Coroziunea suprafetelor datorata criblurilor sau abraziunilor externe, in afara controlului Honda.
  15. Masina care a suferit dauna totala sau a fost furata (orice categorie) va avea drept consecinta anularea garantiei.

2. Garantia nu acopera costurile pentru lucrarile de service si nici pentru produsele consumabile: ulei, bujii, filter etc. Similar, piesele care se uzeaza normal datorita functiunii lor specifice (discuri de ambreaj, discuri de frana, lamelele stergatoarelor de parbriz, anvelope, becuri, sigurante etc.) In afara cazurilor in care acestea prezinta defecte de fabricatie. Orice autovehicul cu kilometraj asupra caruia s-a actionat astfel incat determinarea numarului real de kilometric este imposibila.

3. Cheuielile suplimentare cererii de prestare servicii, altele decat cele mentionate in programul de asistenta Honda, nu sunt acoperite. Astfel de exemple includ:

  1. Cheluieli de remorcare, comunicare, cazare, mese si alte evenimente datorate defectiunii
  2. Orice cheltuiala datorata ranirii de personae sau pagube materiale datorate accidentelor
  3. Despagubiri pentru pierdere de timp, pierderi comerciale sau inchiriere autovehicul pe perioada reparatiilor.

4. Honda isi rezerva dreptul de a hotari masura si modalitatea in care se realizeaza reparatia

5. Toate piesele inlocuite in timpul unei reparatii in garantie devin proprietatea Honda

6. Toate piesele nou instalate in garantie sunt acoperite pe tot timpul ramas din perioada garanatiei

7. Geamuri sparte, ciobite sau zgariate daca nu se datoreaza unui defect de material sau fabricatie

8. Honda isi rezerva dreptul de a aduce modificari si imbunatatiri la orice model fara obligatia de a le efectua si la masinile deja vandut

Responsabilitatea utilizatorului este de:

  • A se asigura ca autovehicului sau este intretinut si verificat conform Carnetului de Garantie si Service.
  • Este obigatia dumneavoastra sa pastrati toate inregistrarile necesare pentru a dovedi ca astfel de verificari si intretineri au fost indeplinite si daca este necesar, sa permiteti Dealer-ului Honda sa le verifice.
  • Anuntati cu promptitudine Dealer-ul dumneavoastra autorizat Honda in legatura cu orice defect al autovehiculului care ar putea avea ca rezultat o cerere de prestare de servicii sub garantie.
  • A avea asupra dumneavoastra Carnetul de Garantie si Service cand vizitati Dealer-ul Honda.

Obligatia Dealer-ului Honda este de:

  • A completa campurile specifice din Certificatul de Garantie, a inregistra autovehiculul pentru garantie si a informa clientul in legatura cu conditiile de garantie Honda pentru Europa.
  • A explica, in detaliu, responsabilitatile utilizatorului referitoare la intretinere si revizii pentru autovehicul.
  • A se asigura ca orice reparatii si tratamente, aflate sub garantie sau nu, sunt realizate la standardele mentionate de Honda.
  • A efectua reparatii sau tratamente necesare pentru orice paguba sau defect dovedit, fara a percepe costuri clientului.

CALATORIA IN EUROPA

Garantia dumneavoastra va fi onorata in majoritatea tarilor europene, dupa cum este specificat in conditiile de garantie. Dar fiti atent la urmatoarele recomandari:

  • Asigurati-va ca autovehiculul dvs a fost supus unor servicii complete de service la Dealer-ul dvs. Honda inainte de a calatori.
  • Acordati atentie deosebita verificarilor periodice deoarece veti calatori distante lungi cu viteza mare si incarcatura mai mare decat cea obisnuita.
  • Va recomandam sa incheiati o asigurare adecvata de calatorie care sa acopere si situatii neprevazute. Va rugam, consultati asiguratorii dumneavoastra sau orice oraganizatie de automobilism.
  • Anumite tari europene au norme legale prinvind anumite "accesorii pentru turism". Va rugam sa verificati acest aspect cu Dealer-ul dvs. Honda inainte de a face calatoria. Honda pune la dispozitie o gama de accesorii disponibile la Dealer-ul dvs. Honda.
  • Este important sa luati Carnetul de Garantie si Service cu dvs. Este dovada ca autovehiculul dumneavoastra este in perioada de garantie si ca lucrarile de service au fost indeplinite.
  • Va recomandam ca in timpul calatoriei in strainatate sa solicitati servicii de garantie numai pentru reparatii de urgenta sau siguranta, iar celelalte urmand a fi rezolvate de Dealer-ul dvs. Honda la intoarcere.
  • Cautati informatii detaliate in adresele Dealer-ilor Honda pentru Europa in lista reprezentantelor care poate fi obtinuta de la Dealer-ul dvs. Honda.